jobbig vs bra dag ;)

jaa vad ska man säga omeftermiddagen/kvällen?? 
det har både varit dåligt och bra ;) skulle åka upp till stallet vid halvtre tiden, åkte bort till statoil ch köpte en sak, skulle starta moppeden, då är det något som knäpper till och jaa så funkar itne gasen, fick lite panik men men fans inget att göra åt. Ringde pappa gick ner med moppeden till cykelaffären brevid Baushus ;) och jaa han var as tjurig och bara vi håller inte på med moppeder längre. så pappa jag och ställde moppeden där åkte mort till hoj-butiken och pratade där de var så snälla så vi åkte och hämtade moppeden och lämnade den hos dem =D så ska ringa till han imorgon och se fall det gick och fixa moppeden för de trodde att gasvajen var av elr lossnat någon stans ;)

Pappa skjutsade mig till stallet =D i stallet byggde man övningen hjälpte till på första gruppen och så gick och fixade en häst åt sofie till andra gruppen och så gick jag och fixade mirra till min grupp =D
själva hoppningen idag gick as bra även om jag åkte av en gång idag ;) men hon lyssnade as fint på mig när jag ville att hon skulle hoppa. men sen i slutet så tog bensinen slut, då var hon trött och vågade inte hoppa av där jag ville elr något.
Men hon är värken van att hoppa så mycket elr så högt även om det kanske inte var så himla högt så var det de för henne ;) hindrerna låg väll på 90-100 någonting i slutet och vetinte om hon har hoppat det innan heller ;)

Som sagt är sjukt nöjd över träningen endån och nästa fredag är det klubbhoppning i stallet ska vara med i 60cm och 70cm bara ;) sen på helgen så får vi se om det är fint väder och om Olivia ville ta kort på oss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0