Hos Elin =D

skolan igår va segt, men sen så kom man hem och fixade sig och skulle starta moppen, men fick inte igång den, så grannen kom in och hjälpte mig att få igång den, så efter en halvtimme så fick vi igång den =D då blev det att åka upp till stallet och rida zita en lite sväng =D åkte hem till elin sen och ha fredagsmys med hennes Familj =D sen efter att vi tittat på Talang =D så körade jag, Eva, Ida, Lisa och johanna Zumba medans Elin satt i soffan och skämdes för oss ;) ahahhaahha

Vaknade rätt så tidigt idag ;) ahah låg kvar i sängen medans Ida, Johanna Och Elin gick ut till hästarna ;) haha och just nu sitter vi och tittar på mysteriet på greveholm =D hahahaha
sen blir det att gå ut och rida Persan tydligen, medans Elin ska rida padde och Johanna minola =D ahhah fy va kul det ska bli. blir att åka upp till stallet sen och rida zita, om hon inte pulsar i bena, och om jag hinner ska jag bosta Dallasa lite oxå, innan jag åker hem.
Senare ikväll ska jag, mamma, morgan, Louise och magda åka till vicce och stefan i b-måla och vara där =D

Snor lite bilder från elins data (A) thihi <3


Jag och elin När vi va på liseberg för länge sen =D<3


Elin och hennes häst Padde =D


Elin och hennes syster Johanna =D


Världens bästa ElinLinnéaLjunggren =D <3


Elin och jag =D

Här fick ni några bilder som jag snattade från Elins Data (A) thihi hoppas att hon inte blir arg =D
Thihi men det tror inte hon blir det, hon kan inte bli arg på mig ;) thihi <33

Kram Amandha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0