Heldag i stallet =D

Som rubriken lyder så var jag hela dagen i stallet igår =D åkte upp vid tio tiden med olivia, när man kom dit så sa janne direkt att ida skulle rida mirra idag och så bad han om ursäkt för det, men att jag kunde rida henne senare ;) så sa han att det aldrig skulle hända igen men det gjorde mig inget endån ;) haha skulle fota olivia innan endån. och så bestämmde sig olivia för att rida på ängen =D vi gick bort till ängen och så satte jag mig där på baken medans jag fotade, men det blev så varmt så var tvungen att ta av mig långarmaden så satt där i t-shirten bara ;) faan va gutt det var =D fotade olivia som sagt och jaa det blev väll ungefär 500 bilder (A) haha kommer några bilder efter texten ;) men när vi kom tillbaka till stallet så tog jag in min älskling, Dallasa och borstade henne och gosade =) när man släppt ut henne så gick man ner till ridbanan och fixade en markarbetsövning ;) efter det tig man in mirra och fixade henne, och så red jag lite markarbete med henne =D och hon var väldigt fin i slutet och lyssnade rätt så bra =D tog in henne fixade henne borstade och så ryckte jag hennes man lite oxå, då den var extremt lång ;) hahah men rätt så fin blev hon i alla fall =D släppte ut henne, så fyllde jag på vatten till hästarna i hagen och lite. smörjde dallasas saker oxå sen när klockan blev sex så var jag men på stora styrelsens möte =D så vid åtta körade jag ifrån stallet och var hemma vid halv nio!! så man var sjukt trött kan jag säga!! ;)
När man somnat och allt så kommer ju mamma, morgan och wisky hem efter att ha varit i skogen så då kunde man ju inte sova pågrund av att hunden var helt galen. men sen var det lugnt igen och så skrek kudden på en igen ;) ahha

Lite bilder på Olivia och hennes fina häst Fiddy =D <3







Där var några av alla bildern jag tog ;)
ni kan ju gärna gå in på hennes blogg oxå som hon har tillsammans med sin kompis.
http://hoppskruttarna.webblogg.se/

De skriver mycket vad de gör emd sina hästar, vad som är bra och dåligt med vissa saker, och övningar de gör. jag tycker att deras blogg är jätte bra och intressant =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0