Full fart hella dagen ;)

Jaha idag har man ridit tre hästar då ;) och gjort lite annat ;)
men i alla fall red mirra lite lätt idag, och hon var hur fin som helst, hon gick i låg och fin form utan att jag gjorde så himla mycket, skönt att det börjar gå lite bättre nu =D thihi
Tog in Zita och skrittade henne lite, körde en liten trav oxå, hon känndes väldigt stel bara, så om man börjar skritta henne lite mer så tror jag inte det är något problem med henne ;)
tog in Dallasa och gjorde samma sak med henne, men hon var halt och det känndes väldigt tydligt!!!!!! varför kan hon bara inte bli bra nu !!!! men men vi får väll hoppas på det bästa ;)

Åkte hem till elin och hjälpte henne att smörja alla sina saker till imorgon när hon ska tävla i Hultsfred =D
sen åkte hon till sin pappa ett litet tag och då åkte jag hem till mamma en stund och pratade med henen lite och blev as glad =D thihi =D  åkte hem till elin igen, men hon var inte hemma så då tog jag in padde fixade honom, så som knoppa, fläta svansen, och borsta, gick även ut och gick en liten runda med honom =D sen kom elin hem och då fixade vi det sista så som att packa in allt i transporten ;)
Sara red lilla teddy oxå och hoppade lite, hon var sjukt duktig då hon faktiskt hoppade nästan 40 cm =D  hon blev så glad när hon hade kommit över det ;) thihi

Men nu sitter man inne i alla fall och ska snart gå och nanna kudden så att man är pigg imorgon när man ska till Hultsfred och hjälpa Elin =D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0