Fredag / påskhoppning

Emma och jag fick gå upp vid kvart i nio idag ;)  men vu hade det as kul i går i alla fall =D
Men sen vid 20 över så åkte jag till m-ås bytte om till ridkläder åkte och tankade och sen åka till stallet, kom fram 10.05 så det gick fort för mig ;) thih var ju klubbhoppning idag =D och det gick skit bra =D

Hoppade 60cm och 70cm.

60cm så gick det skit bra även om det var hur varmt som helst. Hon lyssnade jätte bra och hoppade av där jag ville så vi blev 0-0a och fick rosett =D vilket är skit bra med tanken på att hon brukar bli utesluten på de flesta tävlingarna och sen var det första tävlingen för mig med henne =D

70cm blev vi uteslutna på 6 hindret, men hon var så himla duktig för jag kännde att det inte fanns någon ork kvar i henne. men hon hoppade några hinder i alla fall och viss hinder gick hon över. så är sjukt glad över henne i alla fall =D <3

Hoppas att man får filmerna av eva sen om hon filmade så komme rjag lägga upp den här =D

fixade allt i stallet och åkte hem. när man kom hem hände det inte så mycket. satte mig på terassen en lite stund innan mamma och morgan skulle iväg ;) så nu sitter man ensamm hemma och ska vara ensam tills måndag!! så vi får se vad som händer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0