Förlåt för den usla upptateringen!

Tisdag =D
Va med bästa elin idag =D jag åkte och hämtade henne med moppen sen åkte vi ut till oknö och badade =D thi det va skönt fast lite kallt ;) thih film på det finns på elins blogg =D http://elinlinnealjunggren.blogg.se
Vi åkte hem till mig så fixade jag mig och packade, sen drog vi hem till elin =D så fotade jag henne när hon red =D

Padde gör galoppombyte ;)


Elin och minola =D



Några av bilderna jag tog idag =D


Onsdag =D

ridning i stallet idag =D två pass stod på schemat och hoppning =D
så första passet hoppade vi linjerna på banan och andra passet hoppade vi banan =D det gick faktiskt väldigt bra för att vara första gången jag hoppar lite läskiga hinder med mirra =D åkte bara av en gång och det var när vi hoppade banan för att jag orkade inte sitta kvar när hon stannade för jag var så trött;) haha men hon hoppade jätte fint i alla fall =D

Bilder på mig och mirra från idag=D



Sista hindret på banan när jag åkte av ;) thihi

Sen när vi kom hem till elin igen, fixade vi oss sen gick vi ut och tog lite kort =D


två av dem bilderna vi tog =D


Torsdag =D

Idag ha rman itne gjort så mycket, linda kom hit för att rida padde och då tog elin minola så skulle dem rida ut, men då sa eva att jag skulle ta persan och rida med dem, så gjorde det och det var mysigt =D suttit här ett tag och funderar på att fixa mig lite sen gå ut och ta lite kort ;) thihi men vi får se vad jag orkar ;) ahhahaha

Eva tvingar mig att ringa mamma och prata med henne om en sak sen oxå ;) ahhaha
Skriver mer ikväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0