Ute.

Varit en bra dag idag :)
När man kom hem så skulle man ta hand om hunden så att han slapp åka till mogan
 eftersom att jag endån var hemma :) Så det blev att gå ut en sväng med Wisky, och
 jaa han gjorde så att jag halkade till hahahah :P Men när vi kom hem igen så blev det
att han gick och la sig och jag hade inget att göra, förutom att jag läste lite till provet som
 vi har imorgon :) När morgan kom så blev det att åka till stallet för hoppträning :) och det
 gick skit bra, hon var jätte fin, framåt med bjudning och allt :D
Nu är man hemma från stallet och ligger med datan i sängen och chattar med
 kompisar och pluggar till provet :D
Pusshej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0