Skolan =)

Va i gymnaste ida gpå idrotten och gjorde massa saker. och jaa när man
gick tillbaka så självklar så gick kalkade jag, jag har bara väntat på att
jag ska göra det ;P hahaah så nu har det hänt.
Gick och åt med emil, Marcus och michael sen. Och när man gick från
matsalen så var man nära på att halka omkull igen, men icke :) hahaha
Och på matte så gjorde man inte ett piss mer än att man fick reda på vad
man hade på första delen av np. och att vi har andra delen i morgon :)
Så pappa kom och hämtade mig efter ett tag så åkte vi till hansa och så
köpte jag den sista julklappen =D
Och nu sitter man hemma vid datan efter ett tag, medans, dom andra håller
på med lite saker där nere =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0