God jul =D

Jaha då va både julafton ovh juldagen över då =)

Av mamma & morgan igår fick jag
- En datastol.
- Varma kängor till stallet
- påslakan
- Pressentkort på Cubus
- Objektiv till kameran
- kontorslampa

Av Wisky fick jag
- Klubbor (15 st)

Av magda fick jag
- Ett armband

Av farmor fick jag
- Geicha
- Pengar
- Nivea saker
- trisslotter

Av pappa fick jag
- En tatuering som jag gjorde i tisdags
- Göteborgsresa (mamam betalar hälften)

Av Sofie fick jag
- Toffix (kolor)

Av Elisabet fick jag
- Pressentkort på Gina tricort

Av Linda fick jag
- en väska

Vaielet och Helge fick jag
- Öronhängen

Av mig själv
- En ridtröja
- Ett par ridvantar

Av louise får jag nog i morgon. Sen får jag kanske en pressent
 på måndag oxå av elisabets mamma och pappa.
Så man kan säga att jag är nöjd =D

Har jag glömt något så kommer det senare, kommer
 lite bilder senare från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0